GYIK
Utánvéttel rendeltem, de nincs szükségem a termékre, kell jeleznem a bolt felé?
Mindenképpen emailben vagy telefonon jelezni kell, ugyanis az átvétel megtagadása jogilag nem minősül elállásnak.
Utánvéttel rendeltem, de nincs számla a csomagban.
Számlát elektronikusan küldünk, a kiszállítás átvétele után 24-36 órán belül.
Úgy érzem, nem jött meg minden alkatrész vagy csomag.
Egyszerre több termék megrendelése esetén, vagy ha a termék több csomagból áll, akkor előfordulhat, hogy a kiszállítás nem összevontan, hanem csomagonként történik. Az egyes csomagok kézbesítésének ütemezése a Futárszolgálaton múlik, webáruházunknak erre nincs ráhatása.
Mit tegyek, ha sérült vagy hiányos terméket kaptam, vagy garanciális problémám van?
Ez esetben írd meg észrevételed az info@valora.hu címre. Kérjük, hogy az üzenethez csatolj fotót, vagy videót - ha a problémát az jobban szemlélteti. Kollégáink hamarosan feldolgozzák üzeneted, és tájékoztatni fognak a további teendőkről.
Merre jár a csomagom?
A szállítószolgálat küld emailt a csomagszám(ok)al, melyeken követni lehet a csomagot.
Azt írja a DPD/GLS/MPL hogy még nincs náluk a csomagom, most akkor hogy van ez?
A csomagszámok jellemző esetben - bár sokkal hamarabb megkapják a csomagok a csomagszámot - akkor aktiválódnak, mikor a szállítási címhez legközelebb levő depóba beérkezik a termék. Ennek oka, hogy a termékek külföldi (lengyel) raktárban kerülnek összekészítésre, és átszállítás alatt Magyarországra a csomagszám még nem aktív.
Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?
Napközben 9:00 és 16:00 között telefonon, egyébként pedig emailben bármikor.